Veckans

2007-10-14 @ 13:55:28

Veckans bästa
Allt mys som den här veckan har innehållit
Veckans värsta
Att Patrizia åkte ut ur idol!
Veckans dag
Fredag
Veckans låt
Patrizia - Runaway train
Veckan snällaste
Skjutsen av Evis igår
 Veckans syssla:
Mysa!
Veckans sällskap:
 Magnus ;D
Veckan händelse:
Patrizia åkte ut ur IDol
Veckans citat
?
Veckans Saknad
Värme
Veckans klädesplagg
Mina nya älskade skor!
Veckans film
Beck - I guds namn
Veckans serie
One Tree hill -  har laddat ner det på nytt och ser på :) 
Veckans tv-program
Idol!
Ser jag mest fram emot
Maaysia!
Längtar jag inte ett dugg efter
Nyårsafton - ÅNGEST!
Veckan mående
Som en prinsessa ända tills igår kväll
Veckans längsta
Lördag/söndag naatten
Veckans kortaste
Patriziastid i Idol
Veckans skratt
Någon gång igår när jag kom fram till vem Linda var ;D
Veckans betyg
 den här veckan har vart riktigt mysig ända fram till igår och hade relativt kul igår så det blir ett vg ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0