Sur?

2007-10-15 @ 22:29:35
Näe inte alls va!

Jag vill inte träffa någon som bara vill ses 1 gång i veckan! ( kanske var att överdriva med tanke på att det är betydligt fler gånger men känns som det.) Jag blir osäker då! Riktigt osäker! Och jag vill inte vara det. Vil kunna lita på mig själv och känna att någon kan tycka om mig iaf. Men än så länge är jag inte ritigt där. Jag kanske är krävande men om det inte går att ändra på? Vill bara att någon ska känna som jag....

Dessutom funkar inte ljudet på min Tv/Dator så jag kan inte se mina älsklings tröstande serier!
Vad ska det bli av mig?

ÅNGEST ÅNGESTARE ÅNGESTAST!

Lite  bloggtorka nu men om jag överlever mina ångest attackr så lovar jag att det ska bli ändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0