sova sova sova

2007-10-15 @ 09:19:20
jag är tröt trött trött!
Helgen har vart rätt så bra faktisk. Frdagen blev tillslut som jag önskade :D fick påhälsning av magnus precis efteratt idol börjat och vi såg då på Idol och Fredag helá veckan som det heter haha Snacka om att jag är en virrpanna! Sen så åkte vi till Högeberg och myste och såg på nya Beck :D den var förbaskenimej riktig bra! Dock är det ju sista Beck filmen som görs. Det är tråkigt :/ Lördagen vaknade jag såklart jätte tidigt och fikfördriva tiden med att se på film tills Magnus vaknade. Ellerjag fick väcka han tillslut för ajg hade så tråkigt;D Sen bar et av upp till stallet och sen var det bara att göra sig iordning för party! Blev i Häsängens matsal där Virre hade 20 års fest. Det var riktigt trevligt! Och sen bar et av till statt men fick inte komma in för attjag har vart för full dom anda gångerna :/ Hatar den där smala cp vakten! Så fick snällt gå in och sätta mig på Melkers ett tag med Krantz och Sigge, frågan är om vi 3 kommer kunna visa oss där igen? Oj deras humör och galenskaper smittar verkligen av sej! Sen efter mycket om och men kom jag dåin på statt och sen avslutades dagen med att jag fick skjuts av Elvan! ;D

Dags för skolan nuuu!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0