Skitdag!

2007-10-04 @ 20:59:50
Den här dagen har det faktiskt inte funnits ett enda rätt p åkupongen på! Började med att jag glömde sminket o plattång o typ resten av halva min garderob som jag sulle ah på mig i skolan idag efter gympan. Så då blev jag butter och gick hem. Och Observera att jag GICK hem!  För nu får det vara nog! För igår när jag stog och betraktade mi egen spegel bild var jag nära at genast rusa till apoteket och köpa ett graviditets test! Så illa fet har jag blvit!  SÅ nu är det motonera som gäller för mig! Sen vet ju alla hur det brukar gå med det men man kan ju få lyckas någon gång ;D  Men nu åter tillbaka till min absoluta toppen dag! (kände ni ironin?) Sedan skulle jag ner och fika med Jojsie som förövrigt äntligen har kommit hem och ska fira en helg med oss vanliga tråkiga människor i Karlskoga! Men fanns någon Jojsie på stan? Nej och ingen elefon hade hon med sig när hon satt och snuffsade hos frisören och ville ringa mig. Men jag överevde för jg hittade faktiskt 2 eller egentligen 3 par skor som jag ville ha! Men ska försöka övertala mamma till 2 av dom iaf =) Sen så åkte mamma och jag med Reban till farbror doktorn eller egentligen Tant doktorn. Och jag är beordrad skritt i 2 veckor till och han fick 4 nya sprutor. Stackar Reban! Och nu sitter jag då här och vntar på att jag ska få sällskap. Men du kansketog fel på dag? Trodde attt det var imorgon vi skulle ses eller? Nej men bara undar för klockan är typ mycket?!
Är killar allmänt sega och aldrig kan komma  tid eller är det bara jag som lyckas träffa sådanna pöjkar?
Men det är kanske tur att han är så seg för då hinner jag ju faktisktägna lite tid åt att städa mitt rum. Som för övrigt har vart riktigt välstädat (för att vara mig) dom senaste veckorna. Mammsi är stolt, glad och nöjd ;D

Men typ kom nu då?!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0