Saknar

2007-10-06 @ 21:59:05

Siytter hos jojsie o festar gärnet nuuuu o det enda jag kan tänka på är hur jag saknar dej! vill bara att dte ska vara som det en gång var! Jag saknar dej som en fisk saknar sitt vatten och som en vante saknar sion hand osv! Du och jag är menade för varandra det är bara så!

fest hos jojsie nu sen blir det statt och förhoppningsvis något efter det?
Gårdagen var rolig men tyvärr mkt bråk utanför wickan! :/ tyckte riktigt synd om ngn kille/gubbe som grät stackarn :(

men huvudsyftet med det här inlägget är att jag saknar dig och du finns alltied i mina tankar! Du och jag mot världen baby!

sARAH


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Svar: Det blir nog den dräkten tror jag, I like it =)

2007-10-07 @ 12:21:32
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0