Michelle Branch - Everywhere

2007-10-03 @ 23:00:26
Ahmen herre gud jag är kär! Den är ju helt underbart bra! Om ni inte redan har den så ladda ner den direkt!

Kvällen har bestått av Bonde söker fru, Top Model och Fråga Olle ;D skulle se på ett program som frida rekomenderade som hette Myggan med men det var ju ingen höjdare så gav upp det och slog på msn och Everywhere istället. Trivs då!

Mina helg planer är spikade iaf:
Fredag stallfest och sedan wickan och Fronda.
Lördag Har ju äntligen Jojsie kommit hem så då ska jag o hon göra stan osäker igen! ;D Så då blir det statt, fest som vanligt men kul är det och när man inte har någon som vill träffa en och mysa med en så får det bli så.. Schizofreni hette det så?! Det är kul att du frågar om jag måste festa, och jag svarar att det inte finns något att göra annars och du svarar att Jo du kan mysa med mig!  Men sen då? Vart är du nu till exempel?!

Imorgon ska reban in till farbror doktorn igen och jag missar Internationella ekonomi provet :/ Inte bra!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Linda

Jahaa! Där ser man! : ) Ja jag kanske har sett dig på efterfesten eller något också : ) Kul att du läser bloggen! :D Du är välkommen : )

2007-10-04 @ 00:26:05
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0