Måndag

2007-10-01 @ 13:15:27
 Man kan ju bara skratta åt mitt senaste inlägg! En otroligt nykter Sarah tyckte det var på sin plats att blogga kl halv 4 på morgonen.. Jaja jag låter det ligga kvar ute så kan alla få sig ett lika gott skratt som jag fick.
Helgen har vart väldigt bra =) Och jag hade riktigt kul i lördags förutom att en ful kille skulle hålla på o tjaffsa med mig på statt och tillslut brottade ner mig, kan nha berott på att jag skule ha sönder hans glasögon men han förtjänade det kan jag lova!
Dagen idag kommer bar aatt bestå av stallet och att plugga, dock får jag sällskap ikväll under pluggningen! Det kan bli möjs ;D

Nu ska jag slummra till lite in i drömmarnas värld så attjag kan vara pigg och plugfga sen ;)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Kul att du tittade in på min blogg :) Låten heter Everywhere. Varför känner jag igen dig föresten?

2007-10-03 @ 19:43:05
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0