Jag som aldrig gör någon lista

2007-10-15 @ 13:24:48

Hur svarar du i hemtelefonen?
- Hej det är Sarah

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Typ Hallå

Ringer det mycket till dig?
Njaa kunde rina mer vissa dagar o mindre andra dagar

Ringer du mycket?
Ja det gör jag nog ;P

Vem ringde du senast?
Linda

Hur mycket pengar har du?
Aldelles för lite!

Senast kramat och när?
Elvis i lördags

Antal timmar sömn inatt?
8

Sov du ensam?
Jaaa :(

Vem sov du hos senast?
Familjen Åberg

Vem sov hos dig senast?
Familje Åbergs son Magnus ;D

Vem vet mest om dig?
Linda I think ;D

Vem vet du mest om?
Är nog samma där?

Vad ser du fram emot?
Malaysia!

Vad vill du ha just nu?
Myskväll!

Vem hånar du?
Haha jaduu

Vem längtar du mest efter?
Magnuuuussss

Vem vill du helst slippa?
En som jag stör mej ngt så ofantligt mkt på!

Vem stör du dig på?
Som sagt är det några men en speciell!

Vem vill du sova bredvid inatt?
Tjatigt svar men Magnus ;D

Vilken buss åker du oftast?
11:an ;D

Vilken årstid är det nu?
Höst :)

Anser du dig själv snygg?
Nej

Har du varit kär?
ja

Är du kär nu?
kanske de kanske ;p

Är du en bra partner?
haha nej! Eller vists är ju lojal och romantisk och så men kan nog bli väldigt på frestande...

Har någon varit otrogen mot dig?
Njae?

Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Japp

Har du varit otrogen?
Ah tyvärr

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Både och är kul på olika sätt så därför är det olika ;D

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
jaaa klart

Vad åt du senast?
Schweizernöt ;D

Är du polare med grannarna?
Mjaa endel av dom iaf ;D

Har du varit på ett party?
Typ lever för lördagar! ;D

Har du varit utomlands?
Ja minst 2 ggr/  år 

Var är dina syskon just nu?
I skolan hoppas jag ;D

Vilken tid gick du upp imorse?
07.45 stog klockan på

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Vaknade typ kvart i 2 o kunde inte somna om fören 5 typ :S Så låg och vred och vände på mig tils jag gav upp och såg på tv ist

Vad är det första du gör på morgonen?
Hoppas på att klockan gick fel o att det är 5 timmar kvar att sova ;D

Vad ska du göra efter det här?
Stallet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0