Ipoden hallå var är du?

2007-10-11 @ 21:19:20
Nu har jag tappat bort min Ipod igen! Hittade den igår efter några dagars letande, vill påpeka at den då låg i en påse med kläder i. Det gör den inte idag! Vart har du tagit vägen? Gillar du inte mej? Du bara springer och gömmer dej hela tiden? Du gör ju så att jag inte kan gå ut och ta promenader när du gör såhär! Kom fram genast!

Jag vill ha planer för nyår nu! Vill få min nyårs kyss av en viss person men det går väll inte som vanligt!? Förstår ibland inte vad killar har för problem? Men jag lever  väll i någon sorts fantasi värld där jag vill ha en pojkvän som vill träffas 24/7. Men det är kanske bara är jag i hela svrige? Både killar och tjejer som vill träffa dom jag tycker om så ofta som möjligt? Och så även göra alla roliga saker med dom, som tex vara tillsamns på nyår? Jag kanske bara lever i min fantasi värld? Någon som har ett bra svar? Känsn som om det kvittar snart! Lika bra att inte tycka om eller vara kär i någon eller ens ha lite känslor för någon! Man blir bara orolig hela tiden osv! Skulle som sagt ha tagit att inte tycka om eller få känslor för någon som nyårs löfte! Det får bli årets löfte!

Men nu kan jag ju inte ta tillbaka det och faktum är ju att jag tycker om dig och du är verkligen världens mysigaste! Men jag vill vara 14 år och inte förstå bättre än att alla killar är underbara varelser och att ingen kan göra än något ont! Och även om man kanske blir sårad ena dagen så är det glömt andra dagen och man har redan en ny på gång. Sweet 14...

Gårdagskvällen var hur mysig som helst!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0