Ipoden är hittad!

2007-10-12 @ 14:00:22
Så värst mycket Beck tittande blev det inte igår. För både jag och Magnus stupade i säng efter han efter ett mycket klokt beslut kastade iväg matteboken. Såg väll kanske 10 min på den så någon vidare uppfattnig av den har jag inte fått än. Men där emot så måste Ipoden ha läst mitt blogg inlägg för vad låg inte bredvid Magnus dfator när jag kom in dit, jo min kära Ipod! Tack gode gud!

Förövrigt så ska jag klippa mig på Tisdag det är mycket behövligt men ärrädd för att jag nästan kommer bli flintskallig! Eftersom att mitt hår är det sitnaste som sitter på et huvud just nu så kommer Simon vilja klippa av nästan allt. Och vad ska dölja mina otroligt breda axlar och vad ska dölja finnarna i mitt ansikte?! nej Hujeda mig vad deprimerad jag kommer att bli! Funderade på löshår ett tag men efter att ha läst Lindas löshårs special http://lindaslya.blogg.se/ så kom jag nog ändå fram till att det inte riktigt var min grej. Även om jag tycker det är jätte fint med långt hår så tror jag inte at jag sulle kunna sköta mitt hår så bra så det skullenog bli ännu mer slitet än vad det redan är! Så jag får nog vänta så gott tills mit h har fåttillbaka sin usprungliga kvalite och tjocklek innan jag börjar exprimentera igen. Kommer också att vara mörkhårig tills den kvalitén är tillbaka, hur gärna jag än vill vara blond så vill inte mitt hår det. Snälla kvalitén kom tillbaka snart!

Sarah

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Nee det är en medryttarhäst :)

2007-10-12 @ 16:20:23
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: crazyangel

Btw. Linda kanske har gått frisörlinje. Men ja har haft löshår i två år å skulle inte kunna leva utan. Ja tycker själv att keratin (vax) är bäst men använder just nu bara vanligt träns med lim. Sägs att det ska slita enormt på håret. men ja har inte märkt någon å j a har haft det i sen mars, men tar ut det efter 2-3 veckor låter håret vila ett par dagar lr nån vecka å sätter i det igen. Funkar superbra. Okey att man lär pilla med inpakningar å så för att återfukta löshåret som ju är dött, men det är inte så mycke jobb ändå:) tycker du ska prova :)

2007-10-12 @ 16:23:14
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Linda

Kul att du gillade den :D Och ännu roligare att du länkat! Blev suuuper glad! Gulligt :D

2007-10-12 @ 18:58:07
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0