Idol

2007-10-21 @ 13:22:53

Vad håller svenska folket på med egentligen? Hur kunde Mattias hänga löst när han gjorde kanske sitt livs bästa framträdande? Dock var det riktigt skönt att Gathania åkte ut! Tycker inte om henne för fem öre. Nu väntar jag bara på att Sam och Andreas ska åka ut. För dom har jag inte mycket till övers för. Tycker att Sam ser mest krampaktig ut och andreas tycker jag är tråkig att se på , visst han har bra sångröst men vill vi ha en ny Daniel Lindström? Det räckte gott och väl med en!
Nog med ris.
Måste slå ett stort slag för Daniel och Amanda dom har top klass varenda fredag och dom har aldrig gjort något dåligt framträdande. I början tyckte jag dock att daniel bar avar jobbig och störande men nu har min uppfattning förändrats totalt. Han är Kungen av Idol 2007 och Amanda är Drottningen så är det bara. Även om dom kanske inte äör mina favoriter så är det bara att inse att dom är bäst. Saknar dock Patrizia som bara den! Du guldkantade idol. Om Daniel och Amanda delade första platsen på prispallen så stog Patrizia och dinglade på kanten av den.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0