Hejdå Rebus

2007-10-23 @ 16:38:48
Reus
Jaha nu är halva listan avklarad, dock blev det ingen tårtbakning det få vänta tills vi har kommit hem igen.
Harprecis vart uppe och sagt hejdå till Rebban och Bella ;D Nu äre dags för lite mat sen städa rummet och sen duscha för då kommer Magnus! Blev ju heller inget smink och hudkräm på HM såklart utan det slutade med att jag la pengarna på ett linne ist! (Skräll) Dock inget vitt linne så  jag är lite stolt :) Linnen kan ju faktiskt behövas i 30 - 40 graders värme ;D
Häven bestämt att jag kommer ta med block och penna och blogga där nerifrån alltså kommer jag skriva i nutid  fast det redan har hänt när jag kommer hem ;) Förstog ni? Om inte så förstår ni när jag bloggar efter den 4/11 ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Amanda

Travlig resa=)

2007-10-23 @ 19:20:03
URL: http://amandagillberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0