Gräddätande?

2007-10-08 @ 20:36:41


Lördagen var riktigt rolig! Började med förfest hos Jojsie och som vanligt spårade det ur när jagskaenvisas med attt dricka energi dryck :P Jag och jossan började ta dom mest knasiga korten! Posade på dom mest onormala och normala ställena du kan tänka dig ;) Hänvisar till AnnaMariaa.bilddagboken.se för vidare info ;)

Kvällen fortsatte till statt och sedan på slutet av kvällen somnade jag lugnt vid mysigast sida!

Söndagen spenderades först hos mysigast en stund sedan he till frida för att se idol. Sedan upp till stallet en sväng och edan tog jag bussen hem till Magnus igen. Efter  lite påhälsning av Nardo, robin och cissi slog vi på en film som vi snabt bestämde oss för at stänga av för att istället stänga ögonen och somna. Det var hur mysigt som helst! Så idag vaknade jag ju alltså upp i en varm famn och låg och myste och såg på film hela morgonen!

Och Linda jag svalde aldrig grädden! ;)  Så du har inte ett jota att ta igen! Jag och Linda bantar eller jag försöker banta och linda sympati bantar med mig :P

Helgen har vart riktig rolig/mysig/lyckad! Jag trivs!

Imorgon vänta FEK prov så det är dags att öppna böckrna och börja plugga nu. Wish me luck!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0