FEK prov

2007-10-09 @ 18:31:59
Fek provet gick fatiskt rätt så bra och jag hoppas på ett bra resultat. Men med tanke på at den ena lilla tiden jag ägnade åt pluggningen var mellan kvart över 7 i morse till kl 8. Men så är det när man är lat ;D
Reste av dagen har jag bara varit i stallet och innan det tog jag mig en litentupplur. Alltså jag bara sover och sover i natten mellan söndag o måndag sov jag liksom 13 timmar och inatt sov jag 9 timmar plus att jag har sovitpå eftermiddagen båda dagarna :/ Det är helt sjukt! Jag htar att vara trött! Någon som har något bra tips på hur man blir pigg igen?
Kvällen kommer bestå av städning av mitt otroligt rena och städade rum (hörde ni ironin?) sen så blir det att bänka sig framför tvn då det visas D.H ;D


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0