Efterlyses?

2007-10-16 @ 18:47:28

Världens sötaste katt efterlyses! Hon har varit borta sen igår kväll och har aldrig varit borta mer enkanske någon timme tidigare. Jag dörsnart av dåligt samvete för om det isar sig at hon aldrig mer kommer hem så är det mitt fel! Det var jag som släppte ut henne igår kväll :( Lilla Mistress kom hem! Det värsta är att et är verkligen bara en katt, men hon har ån personliget för att vara katt hon ska alltid vara med överallt och hon är världens goaste! Inte alls
som Mamzelle katten vi redan har haft ett tag. Snälla kom tillbaka :/

Hoping for the best but expecting the worst helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: SnigeL of course

de e ju jag som tagit hem henne .. hon ligger o gosar i min säng :)

2007-10-16 @ 20:29:35
Postat av: Sarah

om det nu vore så bara :/

2007-10-16 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0