Dan före dan

2007-10-23 @ 10:41:34

Jag är så hungrig så att jag håller på att dö, så trött så jag snart stupar och ångestattackerna avlöser varandra. JAg vill inte åka men jag vill ändå! helt förvirrad! Vill ha allt ordnat innan jag åker men det är helt hopplöst. Hinne rinte fixa allt innan imorgon, bara idag har jag 1000 saker att fixa som ska med på resan.


Ungdomsmottagningen (Hämta ut nya p-piller)
Apoteket (hämta ut dom)
HM (köpa smink och hudkräm)
Baka tårta med Linda för att vi rammlade av
Städa rummet
Ta in hästarna
Rida
Träffa Magnus
Packa
Hälsa på frida


Nej men jag har ingen fullspäckad dag jag inte? Det värsta är att vi har en redovisning på Internationella ekonomin sista timmen. Men det bästa är att vi kanske inte behöver göra det för halva våran grupp är borta. Så då struntar jag i den eftersom att jag har många viktigare saker att göra ;)

13 timmar på ett flyg är inte så lockande dock ska sol bad och bara slappa bli otroligt skönt! Behövs såhär i höstrusket.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0