Arg!

2007-10-23 @ 19:30:58
Åh blir så himmla arg och besviken! Om man sagt att man ska ses kl 5 betyder väll inte det att man ska ses kl 9 eller? Bara för att du ska o träna på gym som är sååååå vitktigt? Alltså voree väll inte lika besviken om det vore så att jag inte skulle åka om mindre en ett dygn! Dessutom att du ska upp och jobba klockan 6 imorgon bitti! Hur mycket kommer vi ses tycker du? Det värsta är att du inte ens läser det här så jag kan skriva precis vad jag vill här utan att du får reda på det!

Jag är så sr och hatar det andra könet just nu så att om jag kunde och hade lov till så skulle jag förinta varenda man på denna jord så fort som möjligt. Allt beror dock inte på ovanstående men det är en del i det! Kan inte män tänka längre än vad kuken sträcker sig? Fattar ni inte att vi också har känslor? Kan bli ledsna? Har ett eget liv som vi inet kan planera varenda sekund efter erat!? De killarna som läser det här hoppas jag tänker på att vi  tjejer borde bli behandlade som prinsessor! Vi behandlar inte er illa (oftast) Vi skiter inte i er. Vi bryr oss! Skärpning Tack!

En Besviken, arg och ledsen Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0