Äntligen Fredag

2007-10-12 @ 19:09:10

Älskar tv programmen som är på Fredagar! Egentligen vill man bara laddaupp med chips, dipp och ett mysigt sällskap och lå på tvn kl 8 och se på Idol och Äntligen Fredag. Men med tanke på att jag bantar åtminstone försöker och att mitt ljud på tvn/datorn är trasigt och at et betyder at jag får kolla på övervåningen med mor och lillbror så sprack den visionen :/ Nog för att mamma och broder är mysigt sällskap så kanske det inte riktigt var det jag menade när jag nämnde mysigt sällskap.



Sarah


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-12 @ 19:25:36
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: crazyangel

Alltså, mitt hår är oxå enormt slitet. Men man ska ju tänka på att dte oftast är mer slitet för varje cm. Å som jag, som limmar i det, då sätter man det ju ca 0,5-1 cm ut från hårfästet. Så där är ju håret relativt färscht. Men man ska ju tänka på att ta ur det och låta håret vila ibland. Åh aj har som sgat inte märkt att limmet sliter något. Men det kanske beror på hårtyp, ja vet inte. Ja sätter i det hemma själv. Praktiskt, billigt och går på max 10 min. Ja köper träns från www.happyhair.se + lim. kostar ca 2000 kr. Men man kan använda det om och om igen. Ja har haft dte här tränset ja har nu i sen februari lr nått.

2007-10-12 @ 21:51:07
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Snigel Of Course

haha 2000 spänn..fan sarah de har vi ju råd me ;)

2007-10-12 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0