2 dagar kvar

2007-10-22 @ 22:32:21
Nu är det bara imorgon och halva onsdagen kvar tills vi åker. Kännsbättre nu ångesten har lagt sej lite men den finnsallt kvar där i bakhuvudet och gnager sig fast!
Igår blev det inte Finding Neverland utan det blev en fim som heter Get over It med Kirsten Dunst. Den var faktsitk bra. Sen behövde jag bara vända mej om til ysigast så kunde jag somna på ett kick. När vi vaknade av klockan i morse halv 8 bestämdes det snabbt att det lev en hemma dag idag. Jag mår ju som sagt inte riktit bra än och tror ingen vill ha en snorandes sarah i klassrummet. (Bortförklaringar, uhj vad jag älskar dom) ;D Nu sitter jag och väntar  på att digitalkamran ska bli fädig laddad så att jag kan lägga över bilder i bilddagboken från i Lördags. Iaf halva eftersom att  batteriet tog slut rätt fort. Sen efter det blir det snabbt läggdags för jag är så trött så trött. Imorgon blir det förhoppningsvis en mysig kvällmed Magnus innan jag åker. Är det inte hur betryggande som helst att få höra: Nu kommer jag ju sakna dej mycket när du är borta?! :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0