Måndag

2007-11-19 @ 17:34:39

I morse slog jag då upp mina såkallade bajsbruna i den stora staden Dfs och hör o häpna till och med utanför Dfs slog jag upp dom. Men jag kan ju inte klaga direkt. Sen bar det då av på bussen till karlskoga och Bregårn. Hade muntligt framförande i svenskan idag. Det gick inget bra och jag som i vanliga fall inte tycker det är ett dugg pinsamt att stå inför folk och flamsa, pratade på i turbo fart och vart baj nervös. Sen fick jag skjuts hem av chauffören Frida med nytaget körkort :) Jätte duktig är hon på att köra faktisk :D Bara 81 dagar kvar tills det är min tur (Igen) Nu har jag precis sovit i någrea timmar som var urskönt! Och snart bär det av till stallet, ska försöka hämta min plånbok ikväll också som är hittad hema hoss Virre. Tack gode gud! Sen är det läggdags tidigt för lilla Sarah som inte kommer gå bra ed tanke på att jag sovit såhär på eftermiddagen men det är ett måste för imorgon ska jag slå upp mina bajsbruna så tidigt som halv 6. USH O FY! För klockan 7 går bussen från skolan och upp till sthlm! Kan bli kul men utan pengar kan man inte konsumera! Så imorgon blir det tyvärr ingen bloggning men där emot blir det bilder lite senare i veckan. För har ju Rättskunskaps prov på fredag som måste pluggas till så hela vekcan kommer gå åt till det.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0