Jantelagen en spark i arslet!

2007-11-23 @ 22:31:44
Säga vad man vill om Marie Picasso men sjunga kan hon! Idag var det rock på schemat och hon rockade loss och sjöng som en riktig Queen of Rock! Sarah är impad till tuuusen! Tyckte dock ingen var dålig idag utan alla 4 höll hög standard, men är iaf lite besviken på Daniels insatts. Han hade kunnat gjort det mycket bättre och jag förväntade mig mer av honom.  Men slutligen alltså all cred åt Marie! Tom tårarna kom när hon fick all beröm av juryn. Det var hon värd!

Nu har jag precis gjort mig litte iordning och sitter och väntar på att Linda ska komma och hämta upp mig. Vi ska åka och hämta min efterlängtade mobil bla. Så vi ses on the road helt enkelt.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0