Bonde i vår by

2007-11-23 @ 11:03:01
Som vanligt blir jag räddad av mina serier. Har laddat hem ett nytt avsnitt av BSF så nu ska jag lägga mej och se på det och ät alite frukost kanske?
Får väll drömma mig bort om hur det skulle vara att vara där med KP bland hans grisar någonstans ute på landet. Frågan är bara om jag skulle kunna leva ute på landet och ta hand om hans grisar dag ut och dag in. Jo om jag var riktigt kär skulle jag kunna görat det vet jag. Har ju faktiskt typ offrat min vardag förut för en kille så varför skulle det inte kunna hända igen? KP kom o hämta mej på din gris? Ingen vit springare här inte utan skulle ju nöja mej med en gris.
KP är inge baj snygg förde ;D
 Kanske inte överdrivet snygg på dnehär bilden. men på tvn uj! Nej nu ska ja dregla!
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0