3:e världskriget

2007-11-07 @ 23:37:03
Idag har vart en jobbig dag! 3:e världskriget + ett inbördes krig + Rosornas krig kan bara resultera i hemsk dag!

Kanske det är mitt röda hår? Njae inte rött men rödbrunt och jag tror jag gillart.

Dagens bestämda:
Jag ska bli en positivare människa, inspirerad av Frida Persson med påbackning av Magnus Åberg.

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya. Nej det var inte positivt tänkande! Dock realistiskt. Men jag ska bli en positiv människa! Aldrig tjura eller vara ledsen. Aldrig mer gråta! Hur ska detta gå? Jag som gråter så¨fort jag blir ledsen eller arg. Har väldigt nära till gråten men även väldigt nära till skrattet. Men nu ska det bara vara nära till skrattet. För efter kl 12 inatt är början på mitt nya positiva liv! Ska nog gå och gråta en skvätt nu så att jag har det gjort. Sörja lite för att det är sista gången jag gråter. Okej det kommer aldrig gå att aldrig gråta för mej (och hörrni jag får fortfarande tänka negativt) men man kan ju iaf komma en bit på vägen..
Första dagen på mitt positiva liv kommer nog bli kanon, en bättre start kan det nog inte bli. Ska dock till skolan först men slutar ju tidigt sedan upp till stallet så fort som möjligt för sedan ska dagen spenderas med Världens bästa heden! Och sedan avslutas dagen men världens mysigaste Magnus! Mitt nya liv kan inte börja bättre.. 28 minuter kvar att gråta och vara negativ. Vad ska jag hitta på att skriva om som är negativt? Just nu ärligt talat av att bara skriva det här har jag blivit mycket gladare igen. Jag som skulle gråta en skvätt. Det går aldirg nu. Jo kom ju på en negativ sak nu. Saknad finns 2 personer som jag saknar väldigt mycket. Som jag verkligen känner minst några ggr varje dag att jag saknar sen finns det även några som jag saknar väldigt mycket också. If I could turn back time helt enkelt. Det går ju tyvärr inte. 

Nej sov dags nu.

Negativa Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0