Update

2007-05-20 @ 20:43:00

Jaha då var ännu en helg avklarad med buller och bong! Helgen har vart rätt så bra förutom att jag har gått och blivit sjuk igen. Eller har jag någonsin vart frisk? Är så trött på att snora upp min hjärna opch hosta upp mina lungor så imorgon är det doktorn som gäller! OCh den här veckan kommer jag låsa in mej på mitt rum och plugga sönder den lilla delen av hjärnan som inte upptagits av snor. För jag har 4 prov den här veckan. Och det börjar ju bra med att jag har fransk prov imorgon sm jag har glömt böckerna i skolan till! Hejja Sarah!
Det roliga är att när man ska sätta sej och plugga så lyckas man alltid hitta på något mycket viktigare att göra. Man får helt plötsligt lust att städa både sitt rum och  ut och gå och jag vet inte vad! Det är ju synd atfresetelsen blir för stor ibland! Skönt att det bara är en vecka kvar till det bär av mot ayia napa! Och sen när vi kommer hem är dte bara 3 dagar sedan sommarlov! Så himmla skönt och det är mitt sista smmarlov som jag ska njuta av!
Under dom senaste dagarna när jag ska ha satt mej föatt plugga är det ågt annat som upptagitymin tid. Det är ett helt omöjligt frågestprot spel som verkligen är helt omöjlig att lösa! Prova! Och edan kan ni grna säga till mej hur man gör för att lösa det.
http://www.jesper.nu/onlinespel/tankespel/Impossible_quiz.php

Oh mama can you tell if he want my love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0