Såntmangörnärmanegentligenbordeplugga

2007-05-16 @ 09:48:20
F A K T A
Namn: Sarah Elisabeth Henrysson
Smeknamn:
Födelsedag: 10 Februari
Bor: Karlskoga
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: brunett egentligen men just nu blont och lite bruna slingor
Gör: Läser Sam Ekonomi på Bregårn


F A V O R I T

Färg: viiiit
Plats: I din armar
Drog: Alla vet nog vad/vem det ör
Fordon: Häst eller TT såklart
Djur: Häst
Affär: Måste säga Gina eftersom dit kan man inte gå in utan att ha med sig något plagg ut,
Serie: oj det var svårt emd tanke på att jag är serinörd men Oc, One tree hill, Las Vegas, lost, grey's mfl ;D
Cafe: Paris
Skor: sköna

B R U K A R - D U
Titta på dig själv i spegeln: ja jag måste ju veta hur jag ser ut
Gnälla: så fort jag har ont någonstans spec träningsvärk så har jag svårt att hålla tyst
Skrika: hm jaa när jag blir arg fast det var värre förr.
Sova: jämt! jag är ständigt trött och behöver alltid sova. Tröttsamt men sant haha ;D
Försöka vara annorlunda: Jag är mej själv och det är väll annorlunda i sej eftersom att ingen är den andra lik ;D
Klä dig i svart: Nej inte hel svart iaf.
Hata folk: Ja tyvärr finns det några som har gjort sej förtjänta av det.

Lita på folk: Jag har insett att den enda man kan lita på är sej själv.


När

Åt du senast: Frukost i morse vid 7 Det var segt :/

Läste du en bok När jag var i Afrika På sportlovet

Var du på konsert senast: Det var förra sommaren på Björn Rosenström

Köpte du något senast: En resa i helgen ;D
Kysste du någon senast: Jadu det var tvärr ett tag sen :/
Svor du senast: I morse när jag upptäckte att mina nycklar hade odlat ben och sprungit iväg
Sjöng du senast: Har aldrig sjungit för det enda som kommer ut ur min mun när jag försöker sjunga är några konstiga läten som ska föreställa ord med melodi

Klagade du senast: I morse på att mina nycklar var elaka


Har du:

För många vänner: Nej, kan man få för många av dom?
Tvångstankar: Nep
Någon annan psykisk sjukdom: Besatthet? Kärlek? dom ger en psykiska sjukdomar om inte annat
Brutit några ben: Nepp här är jag går inte av för hackor ;D

Några piercings: nej det gör alldelles för ont tror jag

Tatuering: Nej skulle kanske vara fint på benet där nedanför magen typ höften eller vad man ska ska säga men skulle inte våga för att det skulle göra så ont.

Egen dator: Japp tvn & datorn är i samma på min vägg ;D
Gjort bort dig rejält: Fredags när jag var full och glad
Bra självförtroende: Nej men jag är bäst ;D
Kysst någon: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej men tänker varje sekund
Varit kär: Varit, är och kommer alltid att vara
Blivit kär i någon på nätet: nej.
Dumpat någon: Ja bättre det än att bli dumpad iaf.
Blivit dumpad: jo tack du.
Varit otrogen: japp och ångrar det stort


Hur

Svarar du i telefonen: hej det är sarah
Fördriver du tiden: Jag gör en lista? ;D
Mycket pengar har du: Just betalat resan och har lagt undan fick pengar till den så.
Tjänar du pengar: Nepp
Bäddar du sängen: Nej bara om någo ska se. Annars vad är det för mening när man ska bädda upp den på kvällen sen? Bara onödigt jobb
Ofta diskar du: Aldrig :P Diskmaskin och en mamma ;D
Ofta städar du: För sällan enligt mamma lagom enligt mej ;D
Går det på jobbet: om studierna är ett jobb: Tur att det snart är sommarlov!
Ofta träffar du din familj: Varje dag dock inte min pappa som jag träffar kanske 1 gång var annan vecka

Mycket äter du: För mycket

 


Är du:

Förstående: I try! Blev kallad Mrs Phill igår så ;)
Öppensinnad: Ja det tror jag
Arrogant: Nej det hoppas jag inte
Osäker: Nej jag är nog rätt säker
Intressant: Javisst det måste jag vara annars skulle du inte läsa min blogg ;)
Hungrig: Nepp  inte nu men kanske snart
Smart: Klart!
Barnslig: Javisst! Speciellt när jag börjar bli övertrött ;D
Liten: P Ålängden Nej, I åldern ja.
Lätt: Nej Svårt!
Rolig: När jag sätter den sidan till.
Pratglad: haha ja
Hälsosam: kan jag inte påstå. Är lat så det skriker om det och äter inte särskilt nyttigt
Blyg: Nej int eegentligen. Det är i vissa få undantag som jag blir det.
Lätt uttråkad: Ja tyvärr! Kan inte ha tråkigt i ens 5 min utan att dö av leda
Arg: Tålamod vet jag inte vad det är. Men det går oftast över fort bara man pratar ut om det
Ledsen: Ja.
Glad: Ibland
Pålitlig: Som sagt lita inte på någon annan än dej själv
Laglig: Ja förtuom när jag kör bil
Filosofisk: Ja. Funderar på mkt
Svår: nej det tror jag inte
Positiv: Always look on the bright side of life ;) Nej skämt å sido Once you go black you never go back ;D
Originell: Mej själv
Bra på att ge komplimanger: Nej fast sämre på att ta emot.
Bra på att få komplimanger: Nej verkligen inte

Välj

Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: vit

Vatten eller land: vatten
Telefon eller internet: Internet eller telefon det beror på om man vill prata eller skriva
Musik eller tystnad: Ibland tröttnar man på musik och då är det skönt med tystnad och ibland tröttnar man på tystnad och då är det skönt med musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva
Tjejer eller killar: killar! Fats ibland önskr jag att jag tyckte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0