Hemmadag

2007-05-24 @ 20:23:16
Idag fick det bli en hemma dag från skolan. Skolan fyllde 50 år idag men kände inte för att vara med att fira den födelsedagen eftersom att jag inte är ett så stort fan av skolan just nu. Kanske nästa år vem vet? ;) Kanskeblir en överaskningspåresent fö skolan nästa år ;D Eller ngt haha.
Dagen har iaf gått åt till att kolla på Lost, Solat, Gått promenad, Kollat film med största Peddot av dom alla ;D Och sedan stallet som vanligt. Kvällen vet jag inte om det blir med Frida & Hedöön eller om det blir sova kanske ;) Det visar sig. Måste ju säga hejdå till frida som åker imorgon bitti från Alanda till Magaluf! Den lyxkvinnan ;D Fts jag åker ju iof om 4 dagar nu så det är inte långt tid kvar för mej heller ;D Och det ska bli såhimla skönt och såå himla kul! Längtar så att jag spricker!

Dessutom lilla du. 19 år och gråter för en sådan sak? Patetiskt! När ska du växa upp? Du ska föeställa vuxen Hur ska du klara dej på ett jobb osv?

Bring back those happy days. 

I just miss you that's all

Kommentarer
Postat av: Therre

Tänk på mej, som ska få åka till kolmården om 2 dagar. det är ju ungefär likvärdigt med ayia napa, hmm...eller inte :P

2007-05-26 @ 13:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0