Danny

2007-05-26 @ 13:51:07
Danny
Jaha igår var det Danny på Wickan egentligen var det inte meningen att det skulle bli det men Linn hade 2 fribiljetter som Heden hade fått ta över så då bjöd han med mej den snällingen ;D Innan var jag hos Ami med MAdde & Andrea tervligt ;D På Wickan var det också mkt trevligt. Mycket mysigare än statt måste jag säga! Det var ju premiär för mej på Wickan och jag blev glatt överraskad. Dom flesta klagar på wickan och säger att det inte är ngt bra men jag blev riktit imponerad! Mer Wickan! Om jag vistas där ist kanske jag slipper vara sån linslus och vara med på kort överallt och ingenstans!
Dagen idag blir att snart ta mej neråt stadens torg och traska runt och inhandla det sista innan Ayia. Sedan blir det stallet och sedan tror jag det blir fest och sedan statt. Måste ju sjunga med i I won't let the sun go down on me
Sen på Söndag blir det att packa sedan på natten bär det av mot varmare breddgrader! Fy så skönt det ska bli! Ni som inte följer med behöver inte oroa er ni kommer ändå få se allt jag gör på vimmelbilderna från Grabarna ;D Den lilla linslus som jag faktiskt är.
 
Konstigt det är egentligen. Att en uppfattning man fått av en person kan visa sig vara raka motsatesen om man bara tar sig tid att prata med den. Och hur man kan avsky en person som man aldrig knappt har pratat med? I fortsättningen ska man kanske inte vara så snabb med att  dömma personer. Jag verkligen avskydde dig men efter igår så förstår jag inte ritkigt varför ens. Eller egentligen förstår jag det men egentigen inte. Ajja nu får jag sluta svamla! Kul att man kan få en annan uppfattning av en person iaf. Om det är åt det positiva hållet vill säga. Du gav mej en tankeställare snokarn ;)

Ses på statt ikväll gott folk ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0