Dålig uppdatering

2007-05-07 @ 13:26:52
Nu var det tamej tusan ett tag sen jag skrev. Får bli ändring på detta. Sarah ta dej i kragen och skärp skärpet!
Igår sprang Jullan och jag runt på en hopptävling och skuttade över hinder. Och super gick det! Vi kände oss nästan som stålkvinnor ;D
Helgen har fören gångs skull hållt sej lugn och jag och mina sysslor lika så. Pga tävling söndag så blev det ingen utgång i lördags. Min lever tyckte om det. Fast det blev dock en tripp in på Bosna i Dfs. En upplevelse utöver det vanliga! Men trevligt. Degerfors är allt ett samhälle för sig. Ingen kan säga något annat. Incest är nog inte långt borta. Nej men som frida säger: Det är i Dfs det händer! ;) Och jag håller faktiskt med. För i Dfs har man inte tråkigt.
Fredagen bjöd på grillning hemma hos Kvickarna. Det var mkt gott och mkt trevligt. Även om heden fick sina dängor av våra kängor Den lilla Peddon!
Idag blir det bara stallet och sedan hem och plugga :/ Mindre roligt men behövligt. Jag kommer att plugga sönder mitt liv. Eller nej förresten det kommer jag aldrig göra för jag hatar att plugga och gör det mkt mkt sällan men jag skulle behöva plugga sönder mitt liv! Det är mkt man behöver här i livet men inte vill göra. Möte med rektorn idag över min frånvaro. Vad skulle jag säga mer än att jag är sjuk och tränar med Rebus & jullan! Men men anna Tjatade på som vanligt.

Och inget ni kan säga kommer han någonsinn att lyssna på så ni behöver inte lägga ner energi på det.

Det som inte dödar, gör dej starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0