Aiya Napa ;D

2007-05-11 @ 21:28:30
Jaha då var det bestäm! Aiya Napa blir intaget av sarah Den 28 Maj ;D Jag ska ha så kul så jag spricker! ;D nja kansk inte riktigt spricker för då har man ju inte så kul men ngt åt det hållet ;D Jag och alla studenter typ. Jag kan ju leka att jag också ska t astudenten så slipper jag känna mej så utanför ;D
Så imorgon beställer vi resan och så bär det av om 17 dagar ;D skönt att komma bort från allt här hemma och komma hem brun lagom till avslutningen ;D Eller brun och brun snarare röd/blek eftersom generna för att bli brun råkade ramla bort när mamma och pappa gjorde mej. tråkigt men sant.
Kvällen bjuder på mkt trevligheter förhoppningsvis och morgondagen blir lugn och söndagen blir nervös eftersom jag ska tävla. Ush nu kände jag hur det pirrade till lite i magen ;) Kan ju inte bli nervös redan nu. För det kommer nog gå bra.
Åh gud vad jag längtar till den 28 nu! Och sedan när man kommer hem är det bara en skoldag sedan sveriges national dag och sedan avslutningsshowerna och sist men inte minst avslutningen och SOMMARLOV!! ;D Fast innan allt det händer är det typ tuuuuseeen prov som ska avklaras och sarah Måste faktiskt ta sej i kragen och plugga ihjäl sej. Fast om jagör det får jag ju faktiskt vila ut mej heeela långa sköna sommarlovet. Varför säger man egentligen att sommarlovet är långt? När alla tycker att dtär för kort? dagens ilandsproblem.

Jag saknar dej!
Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: ayia

Vart ska du bo? och vilka åker du med?

2007-05-12 @ 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0