Halleluhja

2007-01-16 @ 21:51:35
Länge sen

Gud vilken söt bild jag hittade i mina gömmor =)  Den är från våran "tjejkväll" När även elvis och mattias kom på besök, jag och sofia sjö körde bil och lite sådär ;) Och alla blev fööör fulla så slutade med att alla låg över varsin hink/toalett  ;)  Men kul hade vi!

Jag mitt smarto trodde ju att jag hade Naturkunskapen hemma idag, eftersom att jag var tvungen att plugga till den otroligt jobbiga skriva allt man kan uppsattsen på tors! Men icke sa nicke nu när jag skulle sätta mej o plugga så upptäckte jag at den var kvar i skolan! Smart! Nu har jag lärt mej att alltid dubbelkolla allting! Men då kansk jag fpår chansen att somna tidigt ikväll! :D ska snart in i duchen och tvätta ur inpackningen igen. Sedan ska jag försöka sova till scrubs igen =) tror dock inet att jag kommer kunna somna men iaf. För imorgon måste jag plugga hela natten dagen opch varenda sekund! förutom när jag ska till stallet dådå ;)
Dessutom blir jag så sur, för jag har inte tid till något längre! Skolan tar kål på en! Och när jag kommer hem är det bara att sätta sej och äta sedan åka upp till stallet och rida två hästar som tar mellan 3-4 timmar. sedan är det kväll och man måste äta igen och sen är det sov dags om man inet som jag skjuter på sovtimmarna och tvingar mej att vara uppe längre än vad jag egentligen klarar av! När ska jag hinna plugga? Hur hann jag med allt förut? Jag hann tom att ha pojkvän! och vi träffades ju jätte ofta, jag hade iof bara en häst då men ändå. Måste dagarna var så korta, eller rättare sagt måste man ha så mycket läxor och gå i skolan så länge?! Och sen när man börjar jobba så jobbar man från 8-5 typ sen ska jag hinna till Stallet 4 timmar då är klockan 9 hur ska det gå? Jag får helt enkelt se till att sova mindre tror jag :S Hur nu det ska gå :/ eller kanske sitta mindre här. det vore en smart ide ;) 

Och gud som jag längtar till den 10 Feb nu! Min och Sabinas fest! Fyyy så kul det kommer bli!  mOch du är bjuden ;) bara du har med dej en present till mej och sabina ;)

Lyssnar nu på Oc låten Hallelujha och den får mej och rysa varje gång jag hör den! Tänk så mycket en låt kan påverka än. Så mycket känslor den väcker! Den väcker både bra och dåliga känslor. eftersom att när jag började se på Oc var smmaren då elvis var i Kroatien i 1 månad ca Så låtin väcker upp alla känslor jag hade då, hur kär jag var, hur mycket jag saknade honom, hur skön sommaren var, och hur mycket jag grät alla gånger till den här låten, hur mycket jag grät när elvis skulle åka. Jag älskade honom som man bara kan älska någon en gång i livet. Läste en annans blogg förut och hon försökte lista urt vart gränsen gick mellan besatthet och kärlek, den är verkligen hårfin. Och jag vet inet om jag överskred den gränsen tom ibland.  Men kär det var jag! Jag hoppas verkligen att jag kan tycka om någon så mycket igen och att det då är besvarat! För det gjorde så ont när det tog slut så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!

Men nu är jag inet kär längre och det är både bra och dåligt. Det är tråkigt men också väldigt skönt! Får se vart mitt liv tar vägen just nu består det av Vännerna, hästarna och festerna och tyvärr även av skolan :/

Men nu är det dags att ta ut inpackningen igen ;)
Och sen intar jag scrubs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0