Vänner

2007-02-04 @ 17:55:15

Vänner är det bästa man har. Dom är dom enda man har. Dom är dom som ställer upp i alla lägen och som bryr sej om än och frågar hur man mår när man som mest behöver det. Dom är guld värda om inte mer!
Det fanns en tid då jag inte tyckte på samma sätt en tid då mitt allt var du! Det förstördes snabbt och det var då jag insåg att vännerna är dom bästa man har! Dom ger aldrig upp på en och dom ställer upp 24 timmar om dygnet. Visst man blir osams och är elaka mot varandra men om man är vänner p åriktgt så löser man dom problemen och blir vänner igen. Älska glömma och förlåta. Finns det något som heter och jag vet nu att så mycket kärlek som man ger till sina vänner ska man inte ge till någon annan för en kille bara tar den och sedan slänger iväg den och bryr sej inte om vad man egentligen har tagiot ifrån någon annan människa. Men en vän, om man ger han/hon den kärleken så skulle den personen aldrig slänga iväg den. Och om ni inte känner såhär för era vänner så tycker jag ni borde fundera över varför. För vänner är verkligen det bästa man har och jag skulle inte byta ut mina vänner mot något i världen! Ni är bäst!
JAG ÄLSKAR ER!
Ni är dom som altid kommer finnas i mitt hjärta!

Vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0