18 och en dålig bloggare

2007-02-15 @ 21:31:14

Då var jag hela 18 år fyllda. Ursäkt aatt jag inte bloggat på ett tag men det har vart fullt upp med 18 års fest, teori prov, matte prov och eu rollspel mm ;D Plus en alla hjärtans dag som var såå deprimerande!
Jag och Sabina hade då våran efterlängtade 18 års fest och min efterlängtade 8 års dag i Lördags. Dom som var där som för övrigt var väldigt många vet nog att det blev riktigt lyckad och att dom flesta hade jätte roligt! Speciellt jag som gick runt och sprutade champagne och stog på ett bord när alla typ 80 pers stog och sjöng för mej! Då kom allt tåren i ögat fram lite. Tack alla som var där för en underbar födelsedag!
Sabina hade okså kul dock inte så långvarigt eftersom att hon var hemma klockan 10 ;D
Söndagen var det bara att ta tag i städningen (sopstationen) Jag överdriver inte! det var påsar, glas och burkar överallt! Plus att golvet var svart och att stolar och bord låg huller om buller. Men det var det värt!
Sedan levde jag med körkortsboken resetn av dagen. För på
Måndagen var det dags för teoriprov inne i Karlstad och hur nervös jag var vet nog ingen men när jag fick förfrågan på datorn om jag var helt säker på att jag verkligen var färdig trodde jag hjärtat skulle pumpa ihjäl sej. Och hur glad jag blev när det med grön fin text stog godkänd är det ingen heller som vet! Jag som såklart var färdig först ropade såklart yes och fick blängande blickar på mej :P
Nu har vi också haft slutprov i Matte B och jag hoppas verkligen att det gick hem! Det blir till att fira om så är fallet! Aldrig mer matte!
142159-10
Alla hjärtans dag är överskattat! Eller nej det tycker jag inte egentligen jag hade gärnat suttit med min kära pojkvän och öppnat presenter och ätit choklad hjärtan med levande ljus och myst! Om jag nu hade haft någon! Som vanligt vandrade tankarna iväg några år speciellt på alla hjärtans dag. Med tanke på att fäör 2 års så ... nej det ska vi inte gå in på det är min och elvis hemlis ;)
En sak är säker och det är att jag saknar dej och det vi hade!

Usssh vad torra ni är ibland altså!
Ge mej någon som vill gå ut iimorgon?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle ha gått ut med dig, om jag var 18 ;D

2007-02-15 @ 22:01:58
Postat av: Anna-Maria

Du får följa med ut på lördan här hemma, alltid gött att va bakis på ett plan, jag har erfarenhet från Mallorca så jag vet ;)

2007-02-15 @ 22:10:48
Postat av: Therre

Sarah, när jag är 18 är det bara å ringa. Jag följer med ut varje gång ;)

2007-02-16 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0