BlondinLindha

2007-12-19 @ 22:38:57
Nu är det såhär att jag nog har världens blondaste vän just nu. Både till hårfärgen och innuti det lilla bokstavligen talat lilla huvudet också!
Historien börja såhär:
Vi funderar på att gå på en fest på Fredag, eller jag funderar och försöker få med mig Lindha dit. (Nu lär jag aldrgi få med henne dit men ändå) Men hon känner ingen där (säger hon) så hon ville inte dit. Men hon skickade då sms till en viss kille som vi antog skulle vara där. Vi kan förresten kalla honom för Dia. Hon skickade då iaf ett sms till Dia och frågade om han skulle dit, hon får sedan ett svar om att han ska det. Lindha ringer mig och berättar följande:
-Sarah! Jag har gjort bort mig för all framtid!
- Vadå då?
-Jo jag skickade ett sms till dig där det stog: Vi måste till festen på Fredag för Dia ska dit!
Men jag kom på mig själv när jag fick levransrapporten att jag hade skickadt det till ngn annan och såklart då till Dia!

Hur bra får man va är frågan? Hahaha jag kan bara skratta! Det är bara Lindha som kan lyckas med något sådant! You go girl!

Har någon utav er varit med om något liknande? Isf skriv gärna så att lindha får lite sympati ;D
För det får hon inte av mej iaf! Har nog aldrig skrattat mer! Men ja tycker om henne ändå och det vet hon :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0