Veckans

2007-08-13 @ 20:12:47

Veckans bästa
Fick sätta mej upp på hästryggen igen i Lördags efter drygt 1 månads uppehåll pga tån.
Veckans värsta
Indraget körkort :/ Inte alls kul!
Veckans dag
Måndagen
Veckans låt
Sean Kingston ? Beautiful Girls Är helt kär i den!
Veckan snällaste
 Elvis som släppte in en helt förstörd mej klockan halv 6 på morgonen i sitt hus och lät mig vara kvar där hur länge jag ville även om han var på jobbet.
Veckans syssla:
Umgås!
Veckans sällskap:
 Det jag hade i måndags ;D
Veckan händelse:
Indraget körkort :/
Veckans citat
?Är inte jag någe Kung då?! Jag har inte ens märkt att jag har ett sår i huvudet? Bra Magnus ;D
Veckans Saknad
Körkort
Veckans klädesplagg
Jeans shorts. Jag bara älskar dom!
Veckans film
Stay Alive skräckfiilm som man verkligen blev rädd för! Jag var på helspänn hela tiden och flög verkligen upp fler ggr än jag låg kvar i sängen under filmens gång.
Veckans serie
OC ? Oc boxen är min bästa vän!
Veckans tv-program
Ghost Whisperer Såg på det klockan 2 på natten helt själv. Det var inte roligt!
Ser jag mest fram emot
Kanske långt kvar men Studenten såklart!
Längtar jag inte ett dugg efter
Att skolan ska börja
Veckan mående
Väldigt upp och ner Humörsvängningar?! Javisst ;D
Veckans längsta
Minuterna med Polisen
Veckans kortaste
Mitt körkort ;D Lite komik stödjer alltid i svåra tider
Veckans skratt
Igår på Statoil när hon med ögonen kom fram till bilen ;D
Veckans betyg
 Lov är ju bra men med tanke på att skolan slutar snart och att mitt älskade körkort är tillfälligt indraget så blir det tyvärr ett IG -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0