Tjeeee

2007-08-07 @ 15:42:44

Det var inte igår! Har blivit dåligt med uppdatering nu på ett tag. Men är sommaren till för att sitta inne vid datorn? Nej ush nej. Frågan är bara varför jag lyckas sitta här den kanske finaste dagen på hela sommaren?
Hänt sen sist i korta´drag är följande:
Min vardag ser ut på det här sättet. Somnar ca 6-8 på morgonen sover till ca 3 på eftermiddagen sen upp äta osv sen göra sej iordning för kvällens aktiviter som mest har ägt rum i DFS som sagt det är i DFS det händer ;D När jag inte har vistats i DFS har jag antingen vart på Statt som förövrigt har vart helt guld! speciellt på onsdagarna. Har haft så otroligt roligt där. Eller så har jag varit i GBG och Liseberg eller möjlitgvis i svartå ;D
Värt att nämna är också att min tå varit bruten böjd och urled är nästan helt i sin normala storlek så på Fredag ska jag äntligen få sitta upp på Rebban igen! ;D Jag har saknat det. Min tillvaro just nu kan beskrivas med ett ord: Trivs! Vill inte att skolan ska börja om 2 veckor vill inte! Det enda bra med att skolan börjar är att Frida äntligen blir 18 den 24! Typ hej Sarah Henrysson Alkolist?! Nej det ska bli helt otroligt kul att tösa äntligen får följa med ut!

Idag har jag hunnit med att träffa frida och tagit in hästarna och legat ute och solat lite. Snart ska jag göra mej iordning och åka in till örebro med Frida efter hennes jobb. Imorgon är det avslutning på onsdagsklubben och jag är given ;D

Btw Har du leg? ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

Men vaad gör du i Svartå Sarah ? Dit åker man inte om man inte måste :p

2007-08-07 @ 17:23:20
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0