SEJ mej, varför blev det såhär?

2007-08-30 @ 15:56:57
Ja snälla bara SEJ mej? Varför?!
varför blev det såhär. Dte skulle inte bli så. Det finns få saker jag ångrar i mitt liv, kanske är det bara dom här sakerna jag ångrar? I vilket fall som helst så är det inte såhär jag vill att det ska vara. Ni 3 har betytt så fruktansvärt mycket för mig och nu finns det inget kvar. Det var inte meningen att det skulle sluta såhär. Det är jag säker på. Det går inte ens en dag utan att jag saknar och tänker på er. Vissa dagar går det förståss bättre och vissa dagar går det sämmre men ändå finns ni där i mina tankar och ni kommer troligtvis vara kvar där väldigt länge till, kanske hela livet? Kanske kommer jag aldrig mer känna så som jag gjorde för er igen? Kanske kommer jag det? Svårt att tro men man vet aldrig. En sak som jag ändå vet är att ni fortfarande betyder så mycket för mig även om det kanske inte märks. Ni 3 var dom enda som visste mina innersta hemligheter, ni visste allt om mig. Jag kunde ringa er mitt i natten och beklaga mig över dom mest sjuka sakerna och ändå blev det inga sura miner. Vi har bråkat förr! Vissa av er fler ggr andra bara några få ggr, men alltid har vi löst det. För riktig vänskap försvinner aldrig? 
Hoppas bara att det ordspråket stämmer och att våran vänskap och kärlek bara har tagit en paus.


Jag saknar er så att det gör ont! heartbreak

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
You're still with me in my dreams


I can feel the tears
On my face burn like fire
I'm still in love
With everything I hate
Everything you do
Everything I fear
Everything on you
I can feel my life ending
I can't believe I still need you
I can't believe I still want you
I can't believe life means
Nothing without you
Baby, I'm still in love with youI can feel the tears
On my face burn like fire
I'm still in love
With everything I hate
Everything you do
Everything I fear
Everything on you
I can feel my life ending
I can't believe I still need you
I can't believe I still want you
I can't believe life means
Nothing without you
Baby, I'm still in love with you

Kommentarer
Postat av: jojsie

älskar dig gumman!

2007-09-05 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0