Hurtig

2007-08-14 @ 19:38:24
Ja igår var jag kors i taket ute och gick i hela 2 timmar! Jag och min kära Ipod var runt halva Karlskoga. Skönt var det ända tills mina skavsår började kännas och när jag trampade ihjäl en sån där stor snigel så var det droppen tyckte jag och jag började gå hemot igen.
Händer inte så mycket nu dom här sista dagarna på sommarlovet, men det är skönt tycker jag  för jag kan behöva vila upp mej innan skolan börjar. Ska ju faktiskt försöka slita som ett djur det här sista året nu. Har kikat lite på schemat med och det är förvånansvärt bra! Men det kommer säkert bli 1 miljard ändringar på det så i slutändan kommer vi väll ha tusen hål som vanligt!
Imorgon blir det nog shoppning i örebro och på torsdag träning i laxå. Helgen får vi se vad det bjuds på.

Hej!                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0