Berg och Dalbana

2007-08-30 @ 21:30:34
Mitt känsloliv är som Balder på Liseberg! Ena stunden går det jätte bra och jag känner verkligimage27en hur jag klarar mej rätt bra. Nästa stund så kan jag hitta mej själv ligga o gråta över min saknad. När jag ser dig så känner jag verkligen hur det hugger till i magen på mig och jag blir helt konstig hur långt tid som helst efteråt. Du kommer föralltid att finnas i mitt hjärta.



Saknad....





Nog om känsloliv sånt kan vara tråkigt i längden. I helgen fyllde frida år och det blev att fira hennes 18 åriga liv ;D det var hur trevligt som helst innan tjatiga utlänningar som inte fattar när man inte vill kom in i bilden. Det ä'r verkligen svårt för endel folk att förstå vad man vill och int evill?! Jag hatar verkligen att vara elak mot sådana som kommer fram och ger en komplimanger osv men i helgen lyckades verkligen dom 2 personerna göra mej så arg och iriiterad för att dom inte kunde ta ett nej att jag blev tvungen att butta och skrika åt den ena att han var så jävla jobbig och att jag inte ville se honom någonsin igen, och ändå står han kvar och frågar varför jag är otrevlig när han vill bjuda mej på matm i sin lägenhet?! Vad är det man inte förstår då? Nej nog om det med.
Helgen var som sagt trevlig, ja hela den här veckan har vart trevlig faktiskt. Inte så mycket i skolan än så länge och en så kom ju Hedöööön hem igår med så fick åka till han på en snabbvisit igår. Alltid lika trevligt!
Dagen idag har bestått av skola i ca 2 timmar för att prata betyg och sedan bara sitta o vänta, sedan missade jag bussen hem så jag fick gå, Vill bar asäga att jag har gått och blivit hurtig ;D Sen när jag kom hem vilade jag lite, sedan stallet och sedan Top Model för att snart sätta mig och se på Ghost Whisperer ;D Imorgon blir det heller ingen skola för vi ska bara leka lekar och grilla korv, visst det kan ju vara lite roligt men inte i den här kylan! :/ och grilla korv kan jag göra hemma lika gärna ;D Utgång imorgon med, Byz på wickan.

Bring back those wonderful days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0